Reklamasjon

Varene du mottar, skal selvsagt være feilfrie. Om det er feil på en vare, ta kontakt: bertil(a)sjoblom.no.

Jeg sender deg en ferdig adressert og frankert returlapp som må festes på pakken. Send varen tilbake i den tilstand du mottok den, sammen med en skade- eller feilmelding, så får du en feilfri tilsvarende vare. Dersom en vare er feillevert skal den være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen. Returner varen sammen med angrerettsskjema. Skriv årsaken til returen på skjemaet.

Angrerett

Kjøper har rett til å returnere bestilte feilfrie varer i henhold til loven om angrerett.

Melding om retur

Melding om retur skal sendes til bertil(a)sjoblom.no umiddelbart ved mottak av varen, og senest innen 14 dager etter levering. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende.

Meldingen skal inneholde følgende informasjon:

1) Ordrenummer (fra ordrebekreftelsen du fikk på e-post)
2) Tittel på de produktene du ønsker å returnere.

De returnerte varene skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen.
Returner varen sammen med angrerettskjema til adressen på angrerettskjemaet.

Kjøper må selv bekoste returporto.